poniedziałek, 6 czerwca 2016

Krótko o rekolekcjach dla kobiet 30+ w Łodzi

W dniach 3-5 czerwca odbywały się w Łodzi rekolekcje dla kobiet 30+. Oto jedno ze świadectw, które zostało napisane dla umocnienia innych oraz w celu zaproszenia na kolejne sesje rekolekcyjne:

"Dobremu Bogu dziękuję za czas Rekolekcji dla kobiet 30+ w których uczestniczyłam. Był to czas pięknego spotkania z Jezusem z Jego miłością, czas zatrzymania podczas wielu obowiązków, które współczesne kobiety mają. Ja jestem żoną i matką kochającą swoją rodzinę, ale czasami potrzebuję duchowego wzmocnienia i te rekolekcje takim czasem były. Widok pięknych kobiet w różnym wieku i w różnym stanie był dla mnie budujący, bo Jezus nas zgromadził i zaprosił na to spotkanie. Zobaczyłam, jak bardzo człowiek pragnie spotkania z drugim człowiekiem, który też szuka Jezusa i Jego woli w swoim życiu. Pani Iwona była cudownym dopełnieniem, w jaki sposób mamy okazywać miłość i ją dalej nieść. Kiedy człowiek doświadcza Miłości musi się nią dzielić. Ja też mam taki zamiar. Mówię już teraz koleżanką o moim doświadczeniu. I o dziwo Jezus przyprowadza do mnie osoby z problemami w rodzinie z dziećmi, być może z racji mojego zawodu, ponieważ jestem nauczycielką. A zatem czas rekolekcji zaowocuje zapewne jeszcze w dalszym życiu, jestem tego pewna".
Agnieszka


podsumowanie i świadectwa uczestniczek znajdziesz tutaj.


Niech dobry i miłosierny Pan wspomaga nas w codziennych trudach, aby Jego bezgraniczna i bezinteresowna miłość zwyciężała w nas to, co jest przeszkodą w relacji z drugim człowiekiem!

Sursum Corda!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz